
Weather

Budowanie marki osobistej
W dzisiejszym świecie biznesu każdy z nas staje przed przynajmniej jednym z trzech wyzwań:
a) konkurowanie o uwagę – trudno się przebić przez zalew informacji by dotrzeć do świadomości klienta
b) konkurowanie o transakcję – klasyczna konkurencja w odniesieniu do zakupów
c) konkurowanie o unikalność – coś co było niedawno nowe i atrakcyjne szybko powszednieje, konkurencja szybko kopiuje nowe rozwiązania.
Odpowiedzią na te wyzwania jest umiejętne wyróżnienie się na tle konkurencji poprzez zbudowanie unikalnej i autentycznej marki osobistej.
Rozwiązania How To Fascinate®, wsparte badaniami naukowymi, pomagają w łatwy i prosty sposób odkryć, w jaki sposób świat postrzega nas przez pryzmat naszych najlepszych cech i w jaki sposób możemy to wykorzystać do zbudowania przewagi konkurencyjnej.
Czytaj dalej
– Otrzyma obiektywną informację jak jest postrzegany z zewnątrz
-Zbuduje większą pewność siebie na podstawie informacji zwrotnej o mocnych i słabych stronach
-Nauczy się wzmacniać swoje naturalne talenty i pracować ze swoimi słabymi stronami
-Zbuduje efektywny przekaz marki osobistej, co pozwoli mu łatwiej osiągać cele zarówno w aspekcie zawodowym jak i prywatnym.
Cena szkolenia zawiera:
-16 godzin szkolenia z ćwiczeniami
– certyfikat ukończenia szkolenia
– indywidualną diagnozę How to Fascinate o równowartości 55$
– nocleg w 2-os komfortowym pokoju z łazienką (jedynka możliwa za dopłatą na miejscu)
– pyszne, domowe wyżywienie – 3 posiłki dziennie plus serwis kawowy
– korzystanie z sauny i terenów wokół obiektu.
Harmonogram
Dzień 1
- -
- Moduł 1
- Budowanie świadomości marki osobistej, jej znaczenia w biznesie oraz czynników warunkujących jej postrzeganie przez świat zewnętrzny
- -
- Moduł 2
- Profesjonalna diagnoza postrzegania uczestnika z zewnątrz oparta na modelu HowToFascinate®
- -
- Moduł 3
- Formułowanie własnego przekazu marki
Dzień 2
- -
- Moduł 4
- Budowanie marketingu opartego na wartościach
- -
- Moduł 5
- Analiza projektów logo, czyli dyskusja na temat: lepiej vs inaczej
- -
- Moduł 6
- Zaspokajanie potrzeb klienta, czyli psychologia sprzedaży w służbie przedsiębiorcy
- -
- Moduł 7
- Teorie potrzeb a własna marka. Czym są wartości pośrednie a czym wartości ostateczne
- -
- Moduł 8
- Nowoczesne media w marketingu marki. Twój target, czyli definiowanie odbiorcy docelowego.