fbpx
how to fascinate

Organizator

Level8
Telefon
+48 881 222 160
Email
lidia.sarna@leveleight.pl
Targowski Dwór Mazury

Lokalizacja

Targowski Dwór Mazury
Targowo 27, 12-120 Targowo

Weather

Clear
9 °C
Wind: 8 KPH
Humidity: 1 %
Visibility: 10 KM
QR Code

Data

03 10 2019 - 04 10 2019

Czas

09:00 - 17:00

Inwestycja

1600 zł

Etykiety

2-dniowe

Budowanie marki osobistej

W dzisiejszym świecie biznesu każdy z nas staje przed przynajmniej jednym z trzech wyzwań:

a) konkurowanie o uwagę – trudno się przebić przez zalew informacji by dotrzeć do świadomości klienta

b) konkurowanie o transakcję – klasyczna konkurencja w odniesieniu do zakupów

c) konkurowanie o unikalność – coś co było niedawno nowe i atrakcyjne szybko powszednieje, konkurencja szybko kopiuje nowe rozwiązania.

Odpowiedzią na te wyzwania jest umiejętne wyróżnienie się na tle konkurencji poprzez zbudowanie unikalnej i autentycznej marki osobistej.

Rozwiązania How To Fascinate®, wsparte badaniami naukowymi, pomagają w łatwy i prosty sposób odkryć, w jaki sposób świat postrzega nas przez pryzmat naszych najlepszych cech i w jaki sposób możemy to wykorzystać do zbudowania przewagi konkurencyjnej.

Czytaj dalej

Uczestnik w wyniku szkolenia:

– Otrzyma obiektywną informację jak jest postrzegany z zewnątrz

-Zbuduje większą pewność siebie na podstawie informacji zwrotnej o mocnych i słabych stronach

-Nauczy się wzmacniać swoje naturalne talenty i pracować ze swoimi słabymi stronami

-Zbuduje efektywny przekaz marki osobistej, co pozwoli mu łatwiej osiągać cele zarówno w aspekcie zawodowym jak i prywatnym.

 

Cena szkolenia zawiera:

-16 godzin szkolenia z ćwiczeniami

– certyfikat ukończenia szkolenia

– indywidualną diagnozę How to Fascinate o równowartości 55$

– nocleg w 2-os komfortowym pokoju z łazienką (jedynka możliwa za dopłatą na miejscu)

– pyszne, domowe wyżywienie – 3 posiłki dziennie plus serwis kawowy

– korzystanie z sauny i terenów wokół obiektu.

 

X

Harmonogram

Dzień 1

-
Moduł 1
Budowanie świadomości marki osobistej, jej znaczenia w biznesie oraz czynników warunkujących jej postrzeganie przez świat zewnętrzny
-
Moduł 2
Profesjonalna diagnoza postrzegania uczestnika z zewnątrz oparta na modelu HowToFascinate®
-
Moduł 3
Formułowanie własnego przekazu marki

Dzień 2

-
Moduł 4
Budowanie marketingu opartego na wartościach
-
Moduł 5
Analiza projektów logo, czyli dyskusja na temat: lepiej vs inaczej
-
Moduł 6
Zaspokajanie potrzeb klienta, czyli psychologia sprzedaży w służbie przedsiębiorcy
-
Moduł 7
Teorie potrzeb a własna marka. Czym są wartości pośrednie a czym wartości ostateczne
-
Moduł 8
Nowoczesne media w marketingu marki. Twój target, czyli definiowanie odbiorcy docelowego.

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *